nuffnang

Monday 9 May 2011

Wi-Fi kampung Sungai Sireh

Salam.

Rasa terkejut bila ketua kampung kami menyatakan bahawa wi-fi akan dipasang di dewan masyarakat an-ni'mah, masa itu aku masih kat tempat kerja lagi.

macam tak caya aje bila mendengar cerita tu.
bila aku terluang maka aku pergi laa tengok. Kompom tapak untuk antena dah di pasang dan wayar
telefon dah dipasang juga.

Aku ambik gambar.


hari ini, lebih kurang jam 6.30 pm aku sekali lagi ke dewan masyarakat an-ni'mah untuk membuka bilik dewan bagi membantu pemasang rumah modem dan
juga sedikit pendawaian di dalam dan laur dewan. Cantik sangat....




harapan aku agar denganh pemasang ini akan memberikan kemudahan kepada semua penduduk sekitar untuk membuka dunia lebih luas lagi........
dunia tanpa sempadan
khusus dalam memburu ilmu. InsyaAllah.

Amin

No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...